Αναρτήθηκε το 24ο Τεύχος της Έρκυνας (το ηλεκτρονικό επιστημονικό περιοδικό μας).
Σε αυτό φιλοξενούμε 4 άρθρα. Τα άρθρα αυτά μπορείτε να δείτε και ξεχωριστά το καθένα ανά Θεματικό Πεδίο στο μενού «Αρθρα». Έτσι έχουμε: α) στις Θετικές Επιστήμες, Μαθηματική πολυτροπικότητα σε πολυπολιτισμικές τάξεις της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με μαθητές πρόσφυγες/μετανάστες, β) στα Παιδαγωγικά, Αξιολόγηση για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: προβλήματα και απόψεις εκπαιδευτικών και γ) στα Γενικά Εκπαιδευτικά Θέματα: ι) Ο εκπαιδευτικός ως «επαγγελματίας»: θεωρητικές αναζητήσεις και προβληματισμοί και ιι) Παραβατικότητα ανηλίκων, αιτιολογικοί παράγοντες, πρόληψη – διαχείριση του φαινομένου.
Για να δείτε ολόκληρο το 24ο Τεύχος, πατήστε εδώ.