Αυτοαξιολόγηση

ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. ΜΗ ΒΑΦΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΨΑΡΙ


Άρθρο του Γιώργου Μπαγάκη, Ομότιμου Καθηγητή στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

1 thoughts on “Αυτοαξιολόγηση

  1. Συμφωνώ σε πολλά σημεία αλλά αν δεν αναφερθείτε στις στρεβλώσεις του υπάρχοντος συστηματος διακυβέρνηση κεντρικά και ισοπεδωτικά από το Υπουργείο Παιδείας χρόναι τώρα (ξέρω πως παρεβρίσκεστε στις συζητήσεις περι αυτονόμησης , μαζί τις παρακολουθούμε) αποσιωπάτε ένα καθοριστικό δομικό πρόβλημα του ελληνικού σχολείου. Ο κύριος ΜακΜπεθ έχει προφανώς άλλο μοντέλο σκέψης, ήθους και διακυβερνησης από αυτό που διαθετουν οι ιθύνοντες σε αυτή τη χώρα και α υτο εξηγεί πολλά. Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι απουσιάζουν εντελώς οι σωστοί επιστήμοες- σύμβουλοι ( αν και θεωρώ παρήγορο ότι τουλάχιστον αυττή η κυβέρνηση έστω και σε κάποις τομείςι όπως η Υγεία τους ααζήτησε εν ώρα κρίσης αλλά πραγματικά δεν ξέρω ακόμα κι αν τους είχε αν θα μπροούσε να γίενι τίποτα χωρίς κάθετες. θαρραλέες και σύγχρονες επιτέλους μορφές λειτουργίας του συστήματος με διευθυντές στελεχη και οχι μοριοσυλλέκτες, με διευθυντες – ηγετες που τους δίνεται η δυνατότητα να παράξουν έρφγ στην σχολική τους μονάδα και όχι να είναι καταδικασμένοι στην απλή διεκπεραίωση της βαρια γραφειοκρατικης καθημερινοτητας. Αν δεν αλλαξουν αυτα και αν δεν γινει η διαρκης και ουσιαστική επιρμορφωση των εκπαιδευτικών μέρος της κουλτούρας του σχολείου, λυπαμαι αλλα τίποτα δεν θα αλλαξει όπως δεν έχει αλλαξει τοσα χρόνια παρά τις καλές προθέσεις και την προσπάθεια που έχει γίνει. χρειάζεται συστημική αλλαγή και στρατηγική.

Σχολιάστε